Premium banking

Professzionális befektetési szolgáltatás

Ha megkérdeznénk több bank néhány Premium banking ügyfelét, hogy ők vajon mit éreznek a „prémiumságból”, alighanem olyan válaszokat kapnánk, minthogy „nem kell sorba állnom”, „kapok aranyszínű bankkártyát”, „van személyes tanácsadóm” és hasonlókat. A Premium banking szolgáltatás tartalma általában az, hogy az ügyfél szinte pontosan ugyanazt kapja, mint mindenki más, csak egy kicsit fényesebb, kényelmesebb, elegánsabb csomagolásban.

A fényesebb csomagolásra pedig azért van szükség, mert a nem hiteleket felvevő, hanem éppen ellenkezőleg, megtakarításokat elhelyező ügyfeleknek a bankrendszer egyre kisebb hozamokat tud nyújtani, a drámaian csökkenő betéti kamatok pedig érthető módon rontják az ügyfelek komfortérzetét. A „prémiumság” a bankok emiatt esetleg elvesztett ügyfeleit hivatott maradásra bírni, a jobb kiszolgálás révén, de a csökkenő kamatok problémájára ez természetesen nem ad választ, arra csak a befektetési szolgáltatások szakmai tartalma lehet képes.

A Concorde Premium banking szolgáltatása pontosan erre, a megtakarítások kezelésének professzionális támogatására helyezi hangsúlyt, olyan ügyfelek igényeit megcélozva, akik kerülik a kockázatos megoldásokat, távol áll tőlük a tőzsde világa, de nagyon is gondosan szeretnék óvni a munkájuk eredményének vásárlóértékét. Mi persze könnyen helyezzük erre a hangsúlyt, nem pusztán azért, mert ez a szakmánk, és ezzel foglalkozunk 25 éve, hanem azért is, mert a prémium kiszolgálás körülményei, lehetőségei nálunk eleve adottak.

Premium banking – miért a Concorde?

Talán jól mutatna, ha erre a kérdésre válaszolva hivatkoznánk arra a 25 évre, amióta a Concorde élvonalbeli befektetési szolgáltatásokat nyújt, vagy arra a kivételes szakmai reputációra, amelyet Magyarország legnagyobb független befektetési szolgáltatójaként elértünk az évek során. Megemlíthetjük azt is, hogy a Concorde hosszú ideje a magyar részvénypiac legnagyobb, bankoktól függetlenül működő szereplője. Felsorolhatnánk azt a több tucat szakmai díjat, amivel működésünk során megtiszteltek minket.

Talán érdemes lenne részletezni azt is, hogy a Concorde Premium banking szolgáltatásában a termékek ajánlásának egyetlen szempontja a várható hozam. De számunkra mindezek hosszabb taglalásánál többet jelent az, hogy nincs, nem volt, és soha nem is lesz egyetlen olyan kollégánk sem, aki olyasmit javasolna az ügyfeleinknek, amit magának nem tartana célszerűnek. Az ügyfeleink nyugodt alvását éppúgy ez biztosítja, ahogy a miénket is.

  • A Concorde Csoport további tagjai: