HR koordinátor

A Concorde Értékpapír Zrt. HR koordinátor munkatársat keres.

Az új munkatárs feladatai:

• a HR terület tevékenységének támogatása az emberi-erőforrásfejlesztést érintő kérdésekben
• belső rendezvények, képzések tervezése és szervezése
• részvétel a kiválasztási folyamatokban, HR projektekben
• adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások:

• felsőfokú végzettség
• számítógépes ismeretek (Office)
• angol nyelv ismerete (középfok/tárgyalóképes szint)

Az ideális pályázót jellemzi:

• könnyen együttműködő, pozitív, nyitott személyiség
• proaktivitás, önálló ötletek kidolgozása
• precíz, pontos munkavégzés
• csapatmunkára való képesség
• rugalmas, megoldásokat kereső gondolkodás
• teherbíró, gyorsan változó jellegű feladatokban örömet lelő munkastílus

Előnyként értékeljük:

• HR területen szerzett, 1-3 év szakmai tapasztalat
• szakirányú végzettség
• LinkedIn felületen való toborzási lehetőségek, eszközök kezelésében szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület

Amennyiben érdekel a lehetőség, Baldauf Sarolt HR munkatársunk kíváncsian várja az önéletrajzodat és motivációs leveledet, fizetési igényed megjelölésével!

Mindenképpen örülni fogunk, ha beszélgethetünk!

A Concorde Adatvédelmi tájékoztatóját megismertem és a személyes adataim kezeléséhez az abban foglaltaknak megfelelően hozzájárulok.

Jelentkezés

  • A Concorde Csoport további tagjai: