HR koordinátor
A Concorde Értékpapír Zrt. HR koordinátor munkatársat keres.
Az új munkatárs feladatai:
• a HR terület tevékenységének támogatása az emberi-erőforrásfejlesztést érintő kérdésekben
• belső rendezvények, képzések tervezése és szervezése
• részvétel a kiválasztási folyamatokban, HR projektekben
• adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások:
• felsőfokú végzettség
• számítógépes ismeretek (Office)
• angol nyelv ismerete (középfok/tárgyalóképes szint)
Az ideális pályázót jellemzi:
• könnyen együttműködő, pozitív, nyitott személyiség
• proaktivitás, önálló ötletek kidolgozása
• precíz, pontos munkavégzés
• csapatmunkára való képesség
• rugalmas, megoldásokat kereső gondolkodás
• teherbíró, gyorsan változó jellegű feladatokban örömet lelő munkastílus
Előnyként értékeljük:
• HR területen szerzett, 1-3 év szakmai tapasztalat
• szakirányú végzettség
• LinkedIn felületen való toborzási lehetőségek, eszközök kezelésében szerzett tapasztalat
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület
Amennyiben érdekel a lehetőség, Baldauf Sarolt HR munkatársunk kíváncsian várja az önéletrajzodat és motivációs leveledet, fizetési igényed megjelölésével!
Mindenképpen örülni fogunk, ha beszélgethetünk!
A Concorde
Adatvédelmi tájékoztatóját megismertem és a személyes adataim kezeléséhez az abban foglaltaknak megfelelően hozzájárulok.
Jelentkezés