Concorde Relax Befektetési Számla

Bízza szakértőkre megtakarítását, egyszerűen, gyorsan, a MyConcorde applikáción keresztül.

Fektesse be megtakarításait egy appon keresztül!

A számlanyitáshoz mindössze a MyConcorde applikáció letöltésére van szükség, amely végigvezeti Önt a számlanyitási folyamaton. Ezt követően a legalább 5 millió forintos, befektetésre szánt összeg beutalása után már minden a mi dolgunk!

Mi az a Concorde Relax
Befektetési Számla?

A Concorde Relax Befektetési Számla egy digitálisan elérhető vagyonkezelési szolgáltatás az Ön számára, ha szeretne nyugodtan, minden feszültségtől mentesen gondoskodni megtakarításai szakszerű befektetéséről – mert az infláció ellensúlyozásának céljával a Concorde szakértői a befektetési döntések minden terhét leveszik az Ön válláról.

A számlavezetés díjmentes, a vagyonkezelést sikerdíj ellenében végezzük, a sikerdíjat azonban csak az elért hozam infláció feletti részére számítjuk fel. Így az érdekeink azonosak az Önével – az a célunk, hogy hosszú éveken, akár évtizedeken keresztül elégedetté tegyünk Önt.

Hogyan fektethetek be Concorde Relax Befektetési Számlán?

A Concorde Relax Befektetési Számla megnyitásához nincs szükség személyes ügyintézésre, minden digitálisan történik, az egész folyamat mindössze pár egyszerű lépésből áll!

Miért érdemes Concorde Relax Befektetési Számlát nyitni?

A pénzügyekben minden jó kérdés ugyanúgy kezdődik: “Miért...”

Töltse le az appot!

  • Egyszerű követhetőség
  • Ügyfélbarát kezelőfelület
  • Naponta frissülő információk a befektetések világával kapcsolatban
  • Folyamatos tájékoztatás a portfolió kezeléséről
  • Informatív írásos anyagok, videók és podcastok

Még többre kíváncsi?

Iratkozzon fel a Concorde Relax hírlevelére!

Még többet szeretne megtudni a Concorde Relax Befektetési Számláról? Iratkozzon fel a Concorde Relax hírlevelére a tájékoztató anyagokért!

    Maradt még
    kérdése?

    Kérjen visszahívást, szakértőink készséggel állnak rendelkezésére!

      Gyakori kérdések

      1. Töltse le a MyConcorde alkalmazást az App Store-ból vagy a Google Play-ből!
      2. Készítse elő a személyi igazolványát, a lakcímkártyáját, és az adókártyáját!
      3. A kezdőképernyőn koppintson a „Számlát nyitok” gombra!
      4. Az applikáció végigvezeti Önt a teljes folyamaton, egyéb ügyintézésre nincs szükség.
      Ez elsősorban attól függ, hogy mikor indítja el a számlanyitási folyamatot a MyConcorde applikáción keresztül.
      Az azonosítási folyamat egy pontján kollégáink elvégeznek egy rövid ellenőrzést, ezért a számlanyitás időigénye változhat.
      Munkaidőben (hétköznap 9-17 óra között): 10-15 perc, az ellenőrzéssel együtt Munkaidőn kívül, hétvégén, ünnepnapokon: a következő munkanapon, az ellenőrzés után lehetséges a folytatás
      A MyConcorde applikáció minden lépésnél pontosan jelzi Önnek a soron következő teendőket, ezért egyszerűen kövesse az applikáción megjelenő utasításokat. Példa: Az applikáció kérni fogja Öntől, hogy a telefonja kamerája előtt döntse meg néhányszor a személyi igazolványát, kérjük, ebben az esteben a kamera előtt tartva mozgassa az igazolványt. Az applikáció egy másik esetben kérni fogja, hogy egy szelfi készítésénél bólintson, vagy fordítsa a fejét jobbra-balra, ebben az esetben is a kamerába nézve végezze el az utasításokat.
      Természetesen igen, de ez sokkal több időt és energiát igényel Öntől. Ha ennek ellenére Ön a személyes ügyintézést részesíti előnyben, akkor a con.hu/relax oldalon töltse ki a „Visszahívást kérek” űrlapot, és kollégáink hamarosan keresni fogják időpontegyeztetés céljából.
      A vagyonkezelési szerződési megkötése után az átutalással kapcsolatos technikai tudnivalókat és a megfelelő számlaszámot bármikor megtalálja az applikáció „Egyéb” menüpontjában. Fontos, hogy mivel a Concorde befektetési szolgáltató, és nem bank, a beutalásnál a közleményben adja meg a nevét és az ügyfélkódját, az utalás címzettjéhez/kedvezményezettjéhez pedig a Concorde Értékpapír Zrt.-t.
      Forint átutalása esetén, amennyiben Ön munkanapon, 9-17 óra között indítja az utalást, körülbelül fél órán belül kap egy automatikus tájékoztató email-t az összeg beérkezéséről, a számlaegyenlegében pedig a következő napon fogja látni az összeget.
      Amennyiben 17 óra után vagy nem munkanapon utal, akkor a következő munkanapon, 9 óra után kapja meg az összeg beérkezéséről szóló email-t, és csak az utalástól számított második munkanapon látja az összeget a számlaegyenlegében.
      Igen, euró utalása esetén az Ön számlavezető bankjától is függ, hogy mennyi idő alatt érkezik be az euró az Ön Concorde-os számlájára, de általában igaz, hogy ez egy vagy két nappal több időt vesz igénybe, mint a forintos utalás esetében.
      Nem. Akkor is utalhat forintot a Concorde-os számlájára, ha euró alapú vagyonkezelést választott. Ebben az esetben mi ezt automatikusan leváltjuk, kedvező, napon belül is folyamatosan frissülő, piaci árfolyamon.
      Természetesen utalhat eurót is, de fontos tudnia: ebben az esetben mindenképpen az eurós utaláshoz megadott számlaszámra utaljon, amit szintén megtalál az applikációban vagy a weboldalunkon. Ha ugyanis forintot utal az eurós számlára, vagy eurót a forintos számlára, akkor a számlavezető bank, amely ezt továbbítja a Concorde számára, automatikusan le fogja váltani az összeget a célszámla devizájára, jellemzően nagyon kedvezőtlen árfolyamon. Ez a Concorde-ba leváltva érkezne be, ezért nem is tudnánk segíteni a számlavezető bank által automatikusan elvégzett tranzakció visszafordításával.
      Az Ön Concorde-nál vezetett számlájáról a mycd.hu címen elérhető webes ügyfélportálról tud utalást indítani.
      Fontos tudnia, hogy biztonsági okokból, a befektetési szolgáltatókra vonatkozó szabályoknak megfelelően a Concorde-os számlájáról csak az Ön saját nevén lévő bankszámlára tud utalást indítani.
      Igen. A Concorde Relax Befektetési Számlán nincs sem számlavezetési díj, sem letétkezelési díj, sem semmilyen egyéb, folyamatosan terhelődő díj.
      A vagyonkezelést sikerdíj ellenében végezzük, a sikerdíj csak az inflációt meghaladó hozam 15%+ÁFA=19,05%.
      Amennyiben az élet úgy hozza, hogy Ön fél éven belül von ki pénzt a vagyonkezelésből, 0,5%-os, maximum 50 ezer forintos visszaváltási költséggel kell számolnia. Fél év után ez a költség sem jelentkezik.
      Igen, a Concorde Relax Befektetési Számlán elérhető vagyonkezelésben jellemzően szerepelnek olyan termékek, amelyekben vannak beépített költségek. Ezek nem jelennek meg befizetendő díjtételként, a hozamra azonban hatással vannak. Jellemzően befektetési alapok befektetési jegyeiről van szó, az alapkezelők ezeket úgy működtetik, hogy az árfolyamuk, eszközértékük már tartalmazza a különféle díjaik és költségeik levonását.
      Sikerdíjat csak abban az esetben számítunk fel, ha az adott évben az elért hozam meghaladta az inflációt. A sikerdíj mértéke 15%+ÁFA=19,05%.
      Számpélda: Ön ránk bíz 10 millió forintot. Ha mi az adott évben 10%-os hozamot érünk el, de abban az évben 6% volt az infláció, akkor mi csak 10-6=4% hozamra számítjuk fel a sikerdíjat. Ez a 4% a konkrét példában 400 ezer forint, az ezután fizetendő sikerdíj, ÁFA-val együtt 400.000X19,05%= 76 ezer kétszáz forint. Így az Ön 10 millió forintos befektetéséből a példában szereplő hozammal és inflációval, az ebből adódó sikerdíjjal számolva, a sikerdíj levonása után 10.923.800 forint lenne a számláján.
      A sikerdíjat folyamatosan, naponta kalkuláljuk, de csak évente egyszer, a naptári év letelte után számítjuk fel.
      Önnek nincs semmilyen teendője, a sikerdíj felszámítása és befizetése automatikusan történik.
      Amennyiben portfóliókezelési szerződést köt velünk, az azt jelenti, hogy a szakszerű befektetési döntések terhét átvállalja Öntől a Concorde szakértő csapata.
      A döntéshozatal formalizáltan, fegyelmezett rendben történik. A Concorde portfóliókezelő csapata folyamatosan követi a világ minden fontosabb részvény-, kötvény-, nyersanyagpiacát, devizáját. A portfóliókezelő csapat a gazdasági folyamatok állandó követése alapján, minden információ alapos mérlegelése és megvitatása után, az elemzők és stratégák munkájára is támaszkodva, együttesen, befektetési bizottságban hozza meg a döntéseit.
      Igen. A MyConcorde applikáción történő szerződéskötéskor választhat a forint és az euró között. Ha esetleg elindított egy forintos vagyonkezelést, de szeretne mellé egy euróalapút is, vagy fordítva, akkor a második szerződést már nem az applikáción, hanem a mycd.hu webes ügyfélportálon tudja megkötni.
      Fontos tudnia, hogy a forint alapú vagyonkezelésben is jelentős arányban vannak külföldi befektetési eszközök, így a forint árfolyamának alakulása hatással van a forint alapú vagyonkezelés hozamára is. A forint esetleges gyengülése esetén ez a hatás pozitív, a forint erősödése esetén ez a hatás negatív.
      Euró alapú vagyonkezelést választása esetén is utalhat forintot, ebben az esetben mi ezt automatikusan leváltjuk euróra, kedvező, napon belül is folyamatosan frissülő, piaci árfolyamon. Természetesen utalhat eurót is, de vigyázzon: ebben az esetben mindenképpen arra az eurós utaláshoz megadott számlaszámra utaljon, amit ehhez az applikációban vagy a weboldalunkon talál. Ha ugyanis forintot utal az eurós számlára, vagy eurót a forintos számlára, akkor az a számlavezető bank, amely ezt továbbítja a Concorde számára, automatikusan le fogja váltani az összeget a célszámla devizájára, jellemzően nagyon kedvezőtlen árfolyamon. Ez a Concorde-ba leváltva érkezne be, ezért nem is tudnánk segíteni a számlavezető bank által automatikusan elvégzett tranzakció visszafordításával.
      A TBSZ egy magyar specialitás, az a célja, hogy a hosszú távú megtakarításokat és befektetéseket ösztönözze. Ezt úgy éri el, hogy akár teljes adómentességet és járulékmentességet biztosít az ügyfélnek.
      A megnyitás naptári éve utáni ötödik év végén a teljes befektetés adómentesen és járulékmentesen felhasználható, illetve a TBSZ meg is hosszabbítható.
      Fontos, hogy a TBSZ-en lévő befektetett pénz bármikor hozzáférhető a lejárat előtt is, de ebben az esetben az adóelőny elveszik.
      A TBSZ már néhány év alatt nagyon jelentősen javítja befektetések hozamát, hosszú távon pedig szinte másik pályára állítja a portfólió teljesítményét.
      Lényegében nincs érv a TBSZ ellen, nagyon melegen ajánljuk a használatát.
      A Concorde Relax Befektetési Számla megnyitásakor, a számlanyitás, szerződéskötés folyamata során a MyConcorde applikáció fel fogja ajánlani önnek a TBSZ lehetőségét, egyetlen gombnyomással intézkedhet ennek igénybevételéről.
      Amint a MyConcorde applikációban sikeresen megtörtént az Ön azonosítása, email-ben megkapja a felhasználónevét (ügyfélkódját).
      Ugyanebben az email-ben talál egy linket, ennek segítségével Ön tud magának generálni egy 6 óráig érvényes, ideiglenes jelszót, amit SMS-ben fog megkapni.
      Ezt az ideiglenes jelszót az első bejelentkezéskor meg kell változtatnia, a rendszer ezt kérni fogja Öntől.
      Fontos, hogy az ideiglenes jelszót generáló linkre akkor kattintson rá, amikor biztosan tudja, hogy a következő 6 órában lesz módja elvégezni az első belépést, ugyanis ez a lehetőség csak egyszer adott. Ha 6 órán belül nem használja fel, a jelszót az Ön személyes adatainak védelme érdekében kizárólag Ügyfélszolgálatunkon (telefonon, vagy személyesen), élő szóban újítjuk meg, azonosítást követően. Kérjük, hívja a (+36 1) 489 22 22 telefonszámot, vagy látogasson el a HillSide Irodaházban (1123 Budapest Alkotás utca 55-61.) található Ügyfélszolgálatunkra.
      Igen, az egyszerű használhatóság érdekében a MyConcorde applikációhoz és a mycd.hu webes ügyfélportálhoz ugyanaz a felhasználónév (ügyfélkód) és ugyanaz a jelszó tartozik.
      A MyConcorde applikációba természetesen biometrikus azonosítással is be tud lépni, ha a készüléke erre alkalmas.
      Az első belépésnél ezt felajánlja az alkalmazás, későbbi belépések esetén az Egyéb/Jelszó/Biometrikus azonosítás menüpontban találja meg a lehetőséget.
      A lehető legegyszerűbb kezelhetőség érdekében mindenképpen javasoljuk, hogy rögtön az első bejelentkezéskor állítsa be a biometrikus, tehát az ujjlenyomatát vagy az arcát használó azonosítást.
      Az Ön biztonsága érdekében az elfelejtett jelszó pótlása automatizált formában nem lehetséges, mindenképpen munkatársaink beavatkozását igényli.
      Elfelejtett jelszavát az Ön személyes adatainak védelme érdekében kizárólag Ügyfélszolgálatunkon (telefonon, vagy személyesen), élőszóban újítjuk meg, azonosítást követően. Kérjük, hívja a (+36 1) 489 22 22 telefonszámot, vagy látogassa meg az HillSide Irodaház, 1123 Budapest Alkotás utca 55-61. címen található Ügyfélszolgálatunkat.
      Vegye fel velünk a kapcsolatot a relax@con.hu e-mail címen.
      Kérjük, olvassa el az ezen a linken elérhető fontos információkat, amelyek tartalmazzák, hogy a MyConcorde mobilalkalmazáson keresztül kik számára nyílik lehetőség az azonosításra! Amennyiben a felsorolt feltételeknek megfelel, és szeretné elindítani a MyConcorde-on keresztül az azonosítási folyamatot, kérjük kattintson a Számlanyitás gombra, vagy olvassa be a megfelelő alkalmazásboltba vezető QR kódot. A Számlanyitás gombra kattintással vagy a QR kód beolvasásával Önnek lehetősége nyílik arra, hogy a MyConcorde alkalmazást a PlayStore/App Store áruházban letöltse. A letöltést követően az alkalmazás megnyitásával tudja elindítani az azonosítási folyamatot.
      • A Concorde Csoport további tagjai: