Az ember, aki akkor is nyer, ha veszít

picture

Ez itt a Concorde Podcast. Egy műsor, ahol a Concorde munkatársai minden héten alaposan megmondják véleményüket pénzről, gazdaságról, politikáról és mindarról, amit egy Concorde-os nem hagyhat szó nélkül.

MIRŐL LESZ SZÓ A MAI ADÁSBAN?

Mai adásunkban francia divatipari kirándulást teszünk. Fókuszunk azon lesz, hogy Bernard Arnault, aki a világon a leggazdagabb nem amerikai milliárdos, hogyan csinált negyven év alatt 15 millió dollárból 184 milliárd dollárt. Christian Dior, Yves Saint Laurent, Moët & Chandon, Hennessy, Louis Vuitton, Gucci, Tom Ford és a Hermès, mint ikonikus luxusmárkák és divattervezők mind felbukkannak a színen. De történetünk főszereplője egyértelműen Arnault, a Moët Hennessy Louis Vuitton csoport fő tulajdonosa és vezetője, aki hatalmas győzelmeket aratott és egyben fájdalmas vereségeket is szenvedett el útja során miközben vállalatcsoportjába konszolidálta az európai luxusipar igen szignifikáns részét.

A mai beszélgetésben Becsei Kinga és Jónap Richárd vesz részt.

TARTSON VELÜNK!

A Concorde Podcast már elérhető a Spotify, az Apple, és a Google felületein, valamint YouTube csatornánkon. Kövessen be minket, hogy ne maradjon le a legforróbb tőkepiaci sztorikról!

Bármi, ami a műsorban elhangzik az az abban résztvevők magánvéleményét tükrözi. A műsor szórakoztató jelleggel készült, annak tartalma nem minősül befektetési tanácsadásnak és befektetési döntések alapjául sem kíván szolgálni. A Concorde munkatársai a műsorban elhangzó értékpapírokban és befektetési eszközökben pozíciókkal rendelkezhetnek. A műsorban elhangzott adatok, előrejelzések és információk pontosságával és teljességével kapcsolatban a Concorde, illetve a műsor készítői felelősséget nem vállalnak. A Concorde Podcast a Concorde Értékpapír Zrt. szellemi tulajdona.


Ajánló

picture

„Európa Nvidiája” táskákat gyárt

Olvasási idő: < 1 p
Jelen pillanatban a Hermés ugyanúgy az éves árbevétele 18-20-szorosát éri, mint az Nvidia. Innen érkezik mai adásunk címe is: „Európa Nvidiája” táskákat gyárt.
picture

Luxus és exkluzivitás: mitől ilyen sikeres a Hermès Ázsiában?

Olvasási idő: < 1 p
A Hermès ázsiai sikerének kulcsa az exkluzivitás. Jó példa erre a Birkin táska, amelyet még az sem vehet meg könnyedén, akinek pénze van rá. A mai világban persze olyan is akad, akinek böki a csőrét, hogy nem kaphatja meg álomtáskáját egy csettintésre.
picture

Hogyan vált Bernard Arnault a luxusipar Napóleonjává?

Olvasási idő: < 1 p
Napi 24 órát dolgozik, amikor alszik, akkor is új ötletekről álmodik. Nicolas Sarkozyval és Emmanuel Macronnal is kiváló kapcsolatot ápol, Donald Trumppal pedig már a nyolcvanas években összebarátkozott New Yorkban. Annak ellenére, hogy a világ harmadik leggazdagabb embere, kevesen hallottak Bernard Arnaultról.