Akit keresünk: analitikus gondolkodású, precíz, munkájára igényes, csapatjátékos back-office munkatárs.
Cégünk jellemzői: innováció, erős automatizációs és digitalizációs fókusz, lapos szervezet, prudens és transzparens működés, dinamikus növekedési tervek, nemzetközi projektek.
Az új munkatárs feladatai:
• nettó eszközérték számítások készítése ingatlanalapok számára
• nyilvántartások vezetése, jelentések készítése
• tranzakciók nyomon követése, utalások rögzítése, kivonatok küldése
• rendszeres jelentések szolgáltatása a befektetők, a hatóságok, a letétkezelő részére
• automatizálási törekvések, folyamatoptimalizálás támogatása
Elvárások:
• pénzügyi/gazdasági/informatikai felsőfokú végzettség
• angol üzleti nyelv legalább középfokú professzionális ismerete és napi szintű használata
• legalább 1-3 éves back office területen szerzett tapasztalat (bank, alapkezelő, letétkezelő)
• ingatlan alapok ismerete
• jártasság szakmai szoftverekben, IT-s véna előny
• önállóság, folyamatos optimalizációs hajlam
• Clavis rendszerben jártasság előny
Amit kínálunk:
• izgalmas szakmai feladatok, folyamatos fejlődési lehetőség
• stabil tulajdonosi háttér, összetartó, támogató csapat, jó hangulat
• prémium munkakörnyezet, akár részbeni otthoni munkavégzéssel a betanulási fázist követően
• versenyképes, kiemelt bérezés
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület, kiváló tömegközlekedéssel
Amennyiben érdekel a lehetőség, Baldauf Sarolt HR tanácsadó kollégánk kíváncsian várja az önéletrajzodat, valamint motivációs leveledet.
Mindenképpen örülni fogunk, ha beszélgethetünk!
Jelentkezés